Cart 0

PA Sil-Life Pets Spray

PA Sil-Life Pets Spray

!! BEST OFFER :  Beli 2 Free 1     /      !! SUPER VALUE : Buy 3 free 2

T/S : Promosi sah untuk semua versi dan semua isipadu botol

---------------------


PA Sil-Life Pets Spray -  untuk KUCING ANJING HAMSTER DAN PELIHARAAN LAIN (60ML)

#SELAMAT JIKA DIJILAT / SELAMAT JIKA DIJILAT / SELAMAT JIKA DIJILAT#

✅ Brand : PA

✅ Series : Sil-Life Pets

✅ Bahan : AG+ , CU2+, H2O

✅ Packaging : Spray / Refill ( Optional )

✅( Option new ) Classic / New

✅ Nano Teknologi : 5nm/50ppm

------------

function 3.0

🐈 ( Pilihan )PA Sil-Life Pets Spray Versi Classic, 

Produk daripada Peeos Aquatic menggunakan Single Nano Technology merupakan penyelesaian penjagaan haiwan kesayangan Sifat antimikrob menjadikannya bahan yang berguna untuk pelbagai aplikasi dalam penjagaan haiwan kesayangan. Ramuan tidak beracun selamat terjilat. 

✅ Luka: Tindakan antimikrob dapat membantu mencegah jangkitan dan menggalakkan penyembuhan luka pada haiwan kesayangan seperti kucing, hamster, suger glider dan anjing apabila digunakan mengikut arahan.

✅ Penjagaan kulit: PA Sil-Life Pets Spray Classic berguna untuk masalah kulit tertentu yang disebabkan oleh jangkitan bakteria atau kulat sperti SPORO, KURAP, BULU GUGUR, IRITASI, FUNGUS, BERBAU, MATA MERAH, GATAL2 dll.

✅ Pembersihan dan penyahkuman permukaan: Spray ini boleh digunakan untuk membersihkan dan menyahkuman persekitaran haiwan kesayangan seperti tilam, sangkar, kandang, dan kotak serpihan, membantu mengekalkan ruang yang lebih bersih dan sihat untuk haiwan kesayangan anda.

✅ Kebersihan umum: Spray ini boleh digunakan sebagai penyelesaian antimikrob berbagai guna untuk pelbagai aplikasi penjagaan haiwan kesayangan, mengurangkan risiko jangkitan haiwan kesayangan secara keseluruhan.

-------------

🐈 ( Pilihan ) PA Sil-Life Pets Spray Versi New

Beberapa kekuatan dan faedah menggunakan Double Nano Technology keberkesanan yang ditingkatkan atau tindakan saling melengkapi terhadap pelbagai mikroorganisma termasuk:

✅Aktiviti antimikrob yang ditingkatkan berbanding Single Nano Technology . 

✅Spektrum tindakan yang lebih luas terhadap pelbagai mikroorganisma termasuk kulat, menjadikan  Double Nano Technology lebih berkesan dalam aplikasi tertentu, seperti pembalut luka dan penyahkuman permukaan

✅ Mmbantu mengurangkan kemungkinan mikroorganisma membangunkan rintangan, kerana mereka perlu mengatasi tindakan kedua-dua jenis nanopartikel secara serentak.


Adalah sangat penting untuk mengikuti arahan penggunaan pengeluar untuk mengelakkan sebarang kesan sampingan atau komplikasi.


---------------------------------------------------

PRODUCT FOR PET USE ONLY

---------------------------------------------------

cara guna

combine

ba



Related products



Older post Newer post